DUNIA INI HANYA SEMENTARA..

CATATAN INI MUMMY TUJUKAN PADA AISH PERMATA HATI MUMMY... ABANG DAN ADIK..MOGA SATU MASA NANTI .. ANAKKU AISH AKAN MENGERTI SEGALANYA.. JODOH..AJAL..MAUT..REZEKI HANYA ALLAH YANG MAHA MENGETAHUI DAN MENENTUKAN..
PERCAYALAH ANAK... MUMMY TELAH BUAT YANG TERBAIK HINGGA SAAT MUMMY HEMBUSKAN NAFAS YANG TERAKHIR.. DEMI ANAKKU AISH..

WALAU ANAK2 MUMMY HANYA MILIKI MUMMY.. KITA TETAP BAHAGIA.. SUSAH SENANG KITA BERSAMA.. HUKUM ALLAH LEBIH TERBAIK DRPD HUKUM MANUSIA.. DOAKAN KESEJAHTERAAN UNTUK KITA.. KASIHKAN MANUSIA..MANUSIA AKAN PERGI.. KASIHKAN ALLAH..KEKAL ABADI.. INSYA ALLAH..
SELAMANYA..MUMMY SAYANGKAN ANAK2..DARI SEBESAR TAPAK KAKI 2 JARI HINGGA SAAT INI.. TERIMA KASIH ALLAH...
.zuriani6336@gmail.com 0199156336

Sunday, April 8, 2012

15 hb pasti dtg..

tiada maaf lagi..
Dr terus merana..
Cukuplah ia bernoktah di sini..

Aku tiada impian utk jadi isteri YB..

Tiada beza utk aku..
Hanya duka dan airmata yg dihadiah pd aku dan anak2..

Aku harap..15hb nanti..
Hadirlah ke mahkamah..
Berterima kasihlah pd aku yg sentiasa berkorban..
Aku tidak mahu lg hadir dlm hidup kau dan siti bidah kadir..

Bidah itu sudah tua.. Bidah itu juga adlh bini mu yg kedua..
Kau juga sudah ada anak bini yg pertama....

Aku tak faham...

Aku dan bidah sama sama pernah bertarung nyawa dihujung ranbut.. Dgn segala kesakitan untuk melahirkan satu nyawa...

Jika anak lain perlu bapa.. Apa bezanya dgn wan elman?? Membesar tanpa bapa..di mata masyarakat.. Bapanya pemimpin yg hebat..
Tp.. Untuk anak kecil ini..?? Sudah berbulan...belum sempat berlari dan jatuh dipimpin bapa...
Lawanlah hukum tuhan wahai YB atau bidah..

Cuma aku berdoa.. YA Allah.. Beri aku kekuatan utk berdiri dan berada di mahkamah utk mendengar satu lagi talak utk mencukupkan 3 di atas kekuranganku menjadi seorg isteri untuknya..

Biarlah airmata yg gugur.. Jauh dr dilihat olehnya..
Biarlah aku hanya hidup bersama ingatan terhadapnya..
Aku bukan manusia yg baik.. Tapi hingga saat ini. . Aku hanya sematkan hanya dia dihatiku..

Aku berkorban demi hidupnya yg dikonkong oleh bini tua..
Satu masa nanti.. InsyaAllah.. YB akan hidup dlm penyesalan. ..
Yg aku tak fahamnya.. Bidah juga pernah beranak..tapi sangat dhaif menilai keperluan seorg

No comments: