DUNIA INI HANYA SEMENTARA..

CATATAN INI MUMMY TUJUKAN PADA AISH PERMATA HATI MUMMY... ABANG DAN ADIK..MOGA SATU MASA NANTI .. ANAKKU AISH AKAN MENGERTI SEGALANYA.. JODOH..AJAL..MAUT..REZEKI HANYA ALLAH YANG MAHA MENGETAHUI DAN MENENTUKAN..
PERCAYALAH ANAK... MUMMY TELAH BUAT YANG TERBAIK HINGGA SAAT MUMMY HEMBUSKAN NAFAS YANG TERAKHIR.. DEMI ANAKKU AISH..

WALAU ANAK2 MUMMY HANYA MILIKI MUMMY.. KITA TETAP BAHAGIA.. SUSAH SENANG KITA BERSAMA.. HUKUM ALLAH LEBIH TERBAIK DRPD HUKUM MANUSIA.. DOAKAN KESEJAHTERAAN UNTUK KITA.. KASIHKAN MANUSIA..MANUSIA AKAN PERGI.. KASIHKAN ALLAH..KEKAL ABADI.. INSYA ALLAH..
SELAMANYA..MUMMY SAYANGKAN ANAK2..DARI SEBESAR TAPAK KAKI 2 JARI HINGGA SAAT INI.. TERIMA KASIH ALLAH...
.zuriani6336@gmail.com 0199156336

Wednesday, February 6, 2013

ALHAMDULILLAH... TERIMA KASIH ALLAH.. pagi ini ada majlis sambutan Maulidurrasul di UK..bukan united kingdom... dibumi ulu... sekurang2nya mummy jua muslim sejati yg inginkan agar Nabi Muhammad SAW diselawatkan.. indah sungguh laungan selawat.. sayang sekali..hajat nak buat majlis di AISH VILLA tahun ini juga tidak kesampaian.. insya Allah .. satu masa nanti akan sampai masanya. tujuan mummy utk buat majlis di rumah adalah utk sama2 memberi pendedahan kepada anak2 ttg nilai kehidupan muslim. mengharapkan anak2 akan terdedah dgn kebaikan.. anak2 kecil ini hanya di dalam rumah ini bersama mummy.. maka.. apa salahnya jika anak2 ini diberi kegembiraan mendengar laungan selawat di dalam rumah sendiri oleh tetamu yg ada. tak salah kan.. itulah ketidakadilan manusia... hanyut dalm sibuk.. hanyut dalam takut.. hanyut dalam kedekut.. hanyut dan terus hanyut.. takpalah abg aish..baby L.. ada rezeki..kita buat sambutan maulidurrasul di villa ini..nanti..

No comments: