DUNIA INI HANYA SEMENTARA..

CATATAN INI MUMMY TUJUKAN PADA AISH PERMATA HATI MUMMY... ABANG DAN ADIK..MOGA SATU MASA NANTI .. ANAKKU AISH AKAN MENGERTI SEGALANYA.. JODOH..AJAL..MAUT..REZEKI HANYA ALLAH YANG MAHA MENGETAHUI DAN MENENTUKAN..
PERCAYALAH ANAK... MUMMY TELAH BUAT YANG TERBAIK HINGGA SAAT MUMMY HEMBUSKAN NAFAS YANG TERAKHIR.. DEMI ANAKKU AISH..

WALAU ANAK2 MUMMY HANYA MILIKI MUMMY.. KITA TETAP BAHAGIA.. SUSAH SENANG KITA BERSAMA.. HUKUM ALLAH LEBIH TERBAIK DRPD HUKUM MANUSIA.. DOAKAN KESEJAHTERAAN UNTUK KITA.. KASIHKAN MANUSIA..MANUSIA AKAN PERGI.. KASIHKAN ALLAH..KEKAL ABADI.. INSYA ALLAH..
SELAMANYA..MUMMY SAYANGKAN ANAK2..DARI SEBESAR TAPAK KAKI 2 JARI HINGGA SAAT INI.. TERIMA KASIH ALLAH...
.zuriani6336@gmail.com 0199156336

Wednesday, August 24, 2011

baju melayu aish mummy...

anak...

tahun ini sebelum bulan puasa lagi mummy dah belikan anak anak baju melayu.. baby L agak berat.. jadi mummy takut nanti susah masa nak melilih..orang ramai.. jadi ..awal-awal lagi mummy dah bawak anak anak ke ready made shop ; Gene Martino...

bolehla..kakak kakak yang promoter tu dukung baby L sementara mummy memilih..

Pagi raya nanti kalau tiada aral.. kita akan ke kubur arwah abah abang aish dulu..

kita duduk dan sedekahkan bacaan.. mummy ngadu dengan arwah abah.. abang aish dah besar.. puasa penuh tahun ini.. abang aish pandai jaga adik.. abang aish selalu peluk mummy.. abang aish tiap tiap hari minta mummy masakkan makanan waktu sahur.. abang aish bangun sahur.. abang aish dah beli basikal untuk upah puasa tahun ini, abang aish anak yang baik.. dan kita akan beritahu abah.. baby L dah boleh jalan, baby L suka buat lawak dan gurau, baby L dok dgn baik kat seat dlm kereta, baby L kuat minum susu 8 tin sebulan.. baby L suka tengok babyTv waktu sahur.. baby L suka buka puasa makan nasi... dan kita beritahu abah.. mummy dah tiada sesiapa melainkan anak2.... semoga Allah cucuri rahmat ke atas roh abah dan ditempatkan bersama orang orang yang beriman.. Amin..

No comments: